-MinikveAnnesi- Srapemre beta tam haftayı belirtmeyebiliyor bazı kişilerde yüksek çıkabiliyor aralığı geniş çünkü son adet tarihin ne
Srapemre -MinikveAnnesi- 15 ağustos bugün doktora gittim daha 5 haftalık falan var minicik dedi kesenin içinde mercimek kadar göründü 1 cm 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi 🤣🤣
-MinikveAnnesi- 2prensesannesiiii sen bir de hareketlerini hissetmeye basla o zaman bambaşka tarifi yok doyamıyorsun resmen onunla olmaya 😍🌸
Mry123 2prensesannesiiii güzel benimde böyle artıyor. İlk 4 haftalıkken 75 çıktı iki gün sonra 250 çıktı ve iki gün sonra 750 çıktı bakalım haftaya çarşamba ne kadar olacak artışım
Fadimr Son regl tarihi 21 Ağustos benimde dün kan verdim sağlık ocağında beta hcg 1261.4 IU/L Normal mi ? Mry123
Mry123 Fadimr benimde son adet tarihim 20 ağustos. En son 2 gün önce 750 çıktı benim. 2 güne 1.400-1.600 falan olmuştur benimde. Her gittiğimde 3 kat arttı hep. Sizinde gayet normal hemen hemen aynıyız. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallahh🥰
Fadimr Mry123 Mry123 elhamdülillah yaa😍 sağlıkla gelsinler inşallah sağlıklı hayırlı bir şekilde Allahım herkese Nasip etsin 🌺