2prensesannesiiii yaa miniciksiniz daha 🤗 inşallah kesesini görür kalp atışını duyarsın sağlıkla da kucağına alırsın çok heyecanlı duygular içindesindir tahmin edebiliyorum bende 5+1 de öğrenmiştim ne ara 37+5 olduk hiç bilmiyorum her anın tadını çıkar bol bol zaman çok hızlı geçiyor ben bazen bitmesin istiyorum ozlicem çünkü bu günleri biliyorum 🥺🌸