Sinem94 Pemberuya vardır cnm bi zamanı olmaması için bi sebep yoksa zamani gelmemiştir ben haziranda kürtaj oldum benimde tekrar olmadi yani oldu ama kimyasal oldu malesef
Pemberuya Sinem94 yaa zor süreç çok geçmiş olsun 🥺 yani 4 ay oldu gerçi ilki de 6. Ayda tutmuştu ama işte kısmet bazen bişeyi çok isteyince de olmuyor 😕