Bende ergenliğimden beri Pko yum. Şuan 29 yaşındayım. Evet evlendikten sonra kilo aldım kilo gebe kalmama engel dediler doğrusu korunmıyordumda 2 sene hiç korunmadım desem yeridir, gebede kalmadım bi kaç kere ilaç tedavisi denedik olmadı akışına bıraktım. Ama ne olduysa ne kilo vermiştim nede takipli ilişkiye girmiştim ki kendiliğimden hamile kaldım. Çok şükür sorunsuz 38+2 deyiz şuan. Rabbim bilir işini, hep duam şöyleydi; Allah ım sen en ‘doğru zamanda’ sağlıklı hayırlı bir evlat nasip et derdim. Eşimle boşanma davamıza 2 gün kala gebe olduğumu öğrenip aramızı düzeltmiştik. Üstelik en zor dönemimde gebe kalmışım mucize gibi öğrenmiştim rabbim dediki resmen işte doğru zaman şuan sizin daha beraber yolunuz yuvanız var. Ve çok mutluyuz rabbime şükür dönüm noktamız oldu.