hamzaaybarssmom Ben 16 yaşımdan beri PCO hastasiyim, suan yasım 36 😊 15-20 sene boyunca dogum kontrol hapi kullandim ve cocugun olmaz, kistlerin var, risklisin neler duydum neler okudum. 4 yaşında bir oğlum var ve şuan 2. Bebegime hamileyim, plansiz ansizin oldu 2.bebeğim 😇 Sakın kendini üzme, kafana takma hicbirsey olmaz, dogru zamanda sende guzel haberi alicaksindir. Evet bu hastalikta en onemlisi kilo vermek, birde ben ilk cocugumda doktorumun verdigi yumurtalik destekleyici vitaminler kullanmistim ve 3 ay adet gormemistim ona ragmen hamile kaldim. Kafandan olumsuz dusunceleri at, pozitif dusun ve enerjini kaybetme guzel haberlerini de okuruz insallah ❤