Sehrbnon122 kiz bizim ne çok derdimiz varmış bu haftalara güle oynaya geldik çok şükür bende ağrı vs. Olmuyor ama bebegin kemiklestigini hissediyorum bebeğim hep çok hareketliydi hatta doktorum bile en başında sen 30 lara gel o zaman gorcem seni hiç durmaz dedi valla öyle oldu resmen dirseğini surtturuyor karnima eşim Bile dokununca hissediyor bide Bi kaç hafta önce sağa sola dönen ben şuan dönmeyi bırak kimildayamiyorum nasıl agirlasmissam sabaha kadar sabit yatiyorum bende 30 haftalığım tek dileğim vakti zamanında sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak🧡