Canım benim bildiğim kadariyla normal bu haftalarda sık sık düzenli olmadıkça ve nst de temiz çıkmış zaten siz genede doktorunuza sorun pazartesi🥰 bu arada akıntın çok ise doktoruna söyle belki enfeksiyon vardir, benim çok az olduğu halde fitil yazdı pazartesi