kubra_510 Damy_mom inşallah kuzum valla herkeste değişiyor nst beni 32 de almaya başladı. Ama haftana göre ayda bir çağırır son haftalarda haftada bir gel diyor genelde doktorlar
Damy_mom kubra_510 gittim almadı nst ye ama 5 ekim de tekrar gel dedi her şeyimiz normal 30+4 teyiz kilomuz 1657 boy 42 cm suyu vs normal ama 5 ekimde gel dedi sanırım o zaman alacak