Gamze_Krzl Damy_mom 30+6 olduk an itibariyle bizde iki hafta sonra ki kontrolümüzü iple çekiyoruz üçüncü gebeliğim ama ikisinde de 29 u geçmemiştim bu yüzden nst olur mu olmaz mı bilemiyorum çok heyecanlıyım 🤗
1erkekkannesiiii Damy_mom bizim cumartesi 🥰 eşim de görmek istediği için cumartesi ye randevu aldık 🤗 22+2 olacak nasipse. Sürekli göresim geliyor arada ilaç yazdırmaya gidince sağlık ocağı kalbini kontrol edelim diyor bu vasıtayla kalbini duyuyorum miniğin 🥰🥰😅
kubra_510 Ayyyy o benim işteeee 😂🥰 36+4 deyiz sadece randevu için heyacandan ziyade yarın sezeryan günümüzü alacağız inşallah çok çok heyecanlıyım yaa ne zaman diyecek acaba çok az kaldı
Damy_mom kubra_510 çok az kalmış sağlıkla gelsin inşallah ☺️ Bende doktorumu değişiyorum 30+4 üm ama nst ye alır mı onun merakı var ve ayrıca ne kadar sürede bir gel der acaba
Tospikannesiiiii Damy_mom aksi bir durum yoksa 34 35 lerde alıyorlar diye biliyorum beni ilk gebelikte 36 da aldı şimdi de 35 haftalıgım daha girmedim
kubra_510 Damy_mom inşallah kuzum valla herkeste değişiyor nst beni 32 de almaya başladı. Ama haftana göre ayda bir çağırır son haftalarda haftada bir gel diyor genelde doktorlar
Tospikannesiiiii Damy_mom yani sancım olsa zaten ben de hissederim doguma yakın olması daha mantıklı bence sancı yoksa dümdüz çizgi çıkıyo 🤣🙈
Damy_mom Tospikannesiiiii bende yanlardan giriyor bazen hem öne doğru hem bele ama yalancı mı gerçek mi bilmiyorum yalancısı da ne zaman başlıyor onu da bilmiyorum
Tospikannesiiiii Damy_mom 30 lardan sonra başlar canım 5 10 dk da 1 e indiği anda gerçek sancılar gelmiştir bil 😊