Mrsfly merhaba canım, ben de 18 Mart’ta 8 haftalıkken düşük yaptım. Doktorum iki aydan sonra tekrar denemeye başlayabilirsiniz dedi, tam iki ay sonra mayısta tekrar hamile kaldım çok şükür 🤲🏼❤️ Şuan 20 haftalık hamileyim, 12.haftada yine bir miktar kanamam oldu düşük korkusuyla ölüp ölüp dirildik ama çok şükür bir aylık yatış ve istirahatten sonra toparlandım 🙏🏻 Düşükten sonra hamile kalan ve sağlıkla doğuran çok kişi var, inşallah biz de onlardan oluruz sağlıkla alırız kucağımıza yavrularımızı 🤲🏼 Çok ağlayıp üzüldüm ama hayırlısını dilemek lazım, umarım bir an önce güzel haberlerini alırız senin de 🤲🏼