Vera09 37+1 de suyum gelmişti benim bebeğim tam 3 kg doğdu ama ememedi çenesi o kadar güçsüzdü ki o kendine gelene kadar da sağmakla sütümü çoğaltamadm süt gitti. Emseydi eğer sütüm artardı maalesef. O yüzden çevreme ne olursa olsun söylüyorum bebek kendi gelmezse kalsın 1 gün bile çok değerli 🙏🏼