Dilek3358 Vera09 36+2de yani pazartesi 2900dü. Bu hafta pazartesi kontrolden sonra net tarih verecek.
Elifmstf Vera09 bebeklerin yeri daraldığı için son ölçümleri çok doğru olmayabiliyo canım o yüzden. Hem kilosuna değil sağlığına bakın bebekler 6 ayda daha doğum kilosunun iki katına hatta fazlasına çıkıyor zaten 😇
Vera09 Edabykl çok güzel geçecek inşallah 🙏🏻 Allah kolaylık versin herşey iyi olsun sağlıkla bebeğine kavuş 🌸 tahlillere ve teste ne kadar verdin🙄
Edabykl Vera09 Amin insallah hayirlisiyla gelsin 🙈😂 hepsi icinde kan tahlilleri ve covid 781 lira ödedim 🙈😂
Gulbeyazozgul Vera09 aslında yeterli canım tabi herkes 3500 olsun ister ama sezeryan olunca tabi biraz erken oluyor ancak 3000 falan oluyor ama bebek icin sorun olmaz bende sezeryan olucam 37 den sonra
Edabykl Vera09 aynen oluyomus valla bende sasirdim 🙈 ilk ve son tahlilimdi orda daha yaptırmam insss 🙈😂
Ays_cskn Vera09 insallah diledigin tarih olur canim banada 39+0 yani 3 ekime gun verilmisti ama son anda gun iptal oldu hqstane kapanacagindan kara kara yeni hastane araştırıyorum 37+3 oldum suan😏
Ays_cskn Vera09 evet malesef ustelik 2.sezeryanim 40 a kadar beklenmiyor bildigim kadariyla 2 hafta icinde hallolmasi lazim tahliller vs hep sil bastan nasil yetistireceksem artik hayirlisi artik saglikla gelsin bebisin
Kardelencimen Vera09 ben 37+3 üm bana 4 ekime verdi gün doktorum 39 u bekleyelim dedi ben 38 de istesem bile😅