Morkelebek26 bir düşük/kürtaj, iki kimyasal gebelik üstüne hamile kaldım canım. 8.haftada kanama yaşayıp hastanede de yatmışlığım var. İdrarda protein görülüp tansiyon yüksekliğinden sıkıntı yaşamışlığım da var. Merdivenden düşüp trombositte dibi görmüş hematolojilik olmuşluğum da var… bide bana sor sıkıntıları.. şimdi yetmezmiş gibi gebelik şekeri de çıktı.. hayırlısıyla bi doğuraydım 🤷🏽♀️ şuan 26+1 bakalım