246123 benim transfere hazırlık döneminde coraspin be oksapar iğne başlandı. Transfer sonrası da devam etti. Daha sonra faktör İı ve faktör V Leiden testleri yapıldı. Sonuçlar ok idi ve oksaparı kesti. (Ama bu arada kademeli kesti ve 10. Haftaya dek falan kullandım oksaparı) 12+5 artık gebelik takibinde de doktorum coraspin, ecopirin ile değiştirdi…