angela4 aynı durumda ve aynı haftadayız. Ben de dün 38. Haftamda dr kontrolüne gittim. Öncesinde 37.haftada karın çapının 34-35 hafta ile uyumlu olduğunu, kilo almadığını söyledi hakkten 35.haftadaki muayenede kilosu 2680 falndı 37de 2700dü. O kadar üzüldüm ki.. 38de de aynı kiloyu görürsek sezaryen yapmamız gerekeceğini söyledi. Dün gittim ve tam 3000 olmuş. Yine karın çapı aynı kalmış ama boyu uzamış ve kafa çapı büyümüş bir hafta daha bekleyelim dedi normal doğum istediğim için. Bu süreçte de aslında çok zayıf ya da küçük olmadığını düşündüm ve normalleştirdim kabullendim zaten 3 kilo az değil bence gayet normal. Sağlıklı doğumlar görelim inşallah 🙏