38+2 günlük hamileyim bugün randevum vardı haftada 1 defa kontrole gidiyorum 37+1 de 1 hafta karın çevresinde gerilik var demişti kilosu 2950 49 cm bugünde gerilik devam ediyor dedi kilo alıyordu bu sefer kilo da az almış 3030 doktor sıkıntı yok dedi ama ben çok üzüldüm var mı benim gibi olan o kadar yediklerim nereye gidiyor anlamıyorum kiloyu hep ben aldım burada okudum muz,ceviz,kaşar peynir,yoğurt,süt,meyve hepsinden tükettim et,tavuk da yiyorum neden böyle olur sizce minyon olacak dedi sağlıklı olsunda kilosu önemli değil diyordum ama bu kadar da az beklemiyordum 1 haftada 80 gram çok az 😔