GamzeIkay hayır öyle bişey yok lütfen kendinizi korkutmayın. Bende çatlatma oldum 3 defa tutmadı bende ama bazen stresten dolayı geç oldu adetim ve kistleşince adet olunmaz diye bişey yok. Zaten adet gördüğünde doktor kistleşme varmı diye bakar ve varsa ilaçla tedavi eder . Kistleşmesi istenmez çünkü yumurtalıkta yumurtlamayı engelleyebileceği düşünülür.