umut123_ canım ben nısanda kımyasal geçirdim. Adet gecıkmemın4. Gunu basladı kanama. Mayısta bıdaha hamıle kaldım düşük yaptım gene. Tam 2 hafta surdu kanama baslamadı. Deger buraz cıktı sonra kanamayla düştü. Heyecanlanma. Kimyasalsa kendılıgınden düşecektir zaten