kelebek_17 iremiremirem bebeğin beşiğine de altına serersiniz bir tane. nohut bana hediye gelmişti çok inceydi sizinki nasıl bilmiyorum. bence bir tane daha fazladan alın yanınıza.
Mebrure iremiremirem bizde yeterli oldu şapkası eldiveni vs de vardı içinde hastane çıkışı olarak satilañlardandi :)
Mamamama iremiremirem merhaba umarım hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza ☺️ Ben bir adet bez bir adet iç zıbın bir adet tulum bir adet çorap bir adet şapka bi müslin bir de penye battaniye koydum henüz doğum yapmadım ama bu şekilde hazırladım 🥰
A_syma iremiremirem Penye battaniyeyi verin. Odalar sicak oluyor zaten. Hastaneden cikarken kalin olana sararsiniz.