iremiremirem Güzel anneler merhaba Allah nasip ederse Aralık gibi kizimi kucağıma alacağım. Doğuma giderken hemşireye vermek için doğunca giymesi kullanılması icin neler verdiniz nelere ihtiyacı oluyor Tecrübelerinizi, fikirlerinizi paylaşır misiniz 😊
Mebrure iremiremirem 1 adet bez birde bebegin giyeceği ilk kıyafetler ve battaniye vermiştik yeterli oldu bizde :)
Minnacksevdack iremiremirem 28 gün önce doğum yaptım. Tulum ve alt üst takımlar koymuştum çantama. Tulum yerine alt üst takımı aldı hemşire. Kıyafet, zıbın, bebek bezi, şapkasını ve battaniyesini aldı 🌸
suu94 iremiremirem Doğumhanede kıyafetini giydiriyolar kuzunun kıyafetlerini istedi hemsire zaten birde bebek bezi istiyolar göbek bağı oyuntulu olmasına dikkat etmistim.Anne kıyafetinide istiyolar eger odaya cikildiginda bi mudahalelik bse olmuycaksa anneyide gydiryolar
Mebrure Mebrure hava sıcaklığının göre zibin alt üst takim ve şapkası vardi kiyafetlerin sizin zamanda daha soguk olur bir tık daha kalın olur :)
iremiremirem Minnacksevdack zıbın tek parça olanlar mi daha iyi olur yoksa iç zıbın setleri oluyor ya Takım halinde onlar mi daha iyi olur
Mebrure iremiremirem bizde yeterli oldu şapkası eldiveni vs de vardı içinde hastane çıkışı olarak satilañlardandi :)
kelebek_17 iremiremirem içine çıtçıtlı badisi, alt üst zıbın ya da tulum, kıyafeti ayaksız ise çorap, bebek bezi, eldiven, bere, battaniye
iremiremirem kelebek_17 cok iyi kıyafet verme bebek için orda bebegi çok iyi yikamadiklari için o kıyafetler bi daha giyilmiyor diyorlar öyle mi oluyor
kelebek_17 iremiremirem öyle değil bence. benim bebeğim doğduğunda kan içindeydi ama giydirirken çok iyi silmişler kıyafetleri hiç kirli değildi. ben saha sonra resim çekmek için değiştirdim. doğumhaneye alt üst takım olanı vermiştim genelde onu istiyorlar diye okumuştum. battaniye yanınıza en az 3 tane almanızı tavsiye ederim çok kullanılıyor.
Nskyhn iremiremirem ben bı tane 5li verdim , bi tane çıtçıtlı atlet gibi zıbın , bi bez , bı tane müslin battaniye. Onun üstüne de pazen battaniye vermiştim.
iremiremirem kelebek_17 battaniye kalinliklarini nasildi ben aralıkta doğum yapacağım kalın battaniyelerden mi koyayim
kelebek_17 iremiremirem ben mayısta doğum yaptım inceli kalınlı penye battaniyeler götürdüm. bence pamuk ve penyeler en kullanışlılar.
A_syma iremiremirem Penye battaniyeyi verin. Odalar sicak oluyor zaten. Hastaneden cikarken kalin olana sararsiniz.
iremiremirem kelebek_17 bi tane penye battaniye bi tane de nohut battaniyelerden koysam iyi olur mu aralık ayı soğuk olur üşür mu ki
kelebek_17 iremiremirem bebeğin beşiğine de altına serersiniz bir tane. nohut bana hediye gelmişti çok inceydi sizinki nasıl bilmiyorum. bence bir tane daha fazladan alın yanınıza.