poncikmom anladım bende başvurdum ama İstanbul’dan maalesef hala başvurunuz değerlendirme sürecinde yazıyor 1,5 ay oldu nerdeyse 2 ay hala sonuçlanmadı. Aradım vakıfı ilçeyi aşırı başvuru var maalesef sırayla dönüş yapılıyor bu yüzden de uzun sürüyor dediler . O yüzden ilinizi sordum .