Balkizim61 Gozde Ben burda dogdum büyüdüm. Esim aile birlesimiyle buraya geldi. Normalde bizde istanbulda yasiycaktik ama hayat sartlari böyle gerektirdi diyim 😊 Evet ezcanede calisiyorum 6 hafta öncesinden Annelik iznine ayrilcam insallah
Balkizim61 Gozde Burda da zor oluyor esim geldigine pisman. Almanca olmayinca zor is bulmak cünkü. Herseyde vardir bi hayir. Istanbulda da cok farkli olmayacakti
MihrapKhv Balkizim61 merhaba☺ Balkizim61 26.haftadayız.10 gün önce 850 gramdı.bir erkek bebek bekliyorum☺🙏 doğum 1-10 nisan arası gözüküyor.normal doğum istiyorum.bi yandan da korkuyorum.
uzumveannesi 24+2 olduk biz de oğluşumla ⭐ Geçen hafta 610 grdı. Nisan ayının sayılı erkekleri ve benimkinin adı da Aslan olucak hayırlısıyla. Bu kadar denk gelir 😅
ikizannesiFilizkaradogan 24 haftalık olduk 26 nisan dedi doğuma doktor gecen hafta 600 gr 35 cm boyu valla normal düşünüyorum ama kısmet 😊
MihrapKhv Bu arada zara home da ve zarada indirim var. Bebişlerin ihtiyaçları için tavsiye ederim.nevresim takımı yatak örtüsü vs aldım.hatta önümüzdeki yıl kış için kıyafet de alabilirsiniz😉