Balkizim61 köln’de yaşıyorum, sen nerde yaşıyorsun?
Hiç endişelenme inşallah güzel çıkar sonuçların. Bir de belki doktorun söylemiştir şeker yüklemesi yaptıracağın günün öncesinde hiç karbonhidrat ve şeker tüketmemek gerekiyormuş bir de akşam 8den sonra şekersiz sıvılar tüketmeye dikkat etmeliymişiz. Yanıltabiliyormuş sonra sonuçlar, farklı yerlere yönlendirip tekrar tekrar gereksiz yere şeker yükleyip bakıyorlarmış. Ben bazen hızlı geçsin kavuşalım istiyorum bazen de doğumdan korkup iyi böyle ya diye takılıyorum 😂😂 sağlıkla alalım kucağımıza canım benim 😘