Balkaymak_ Asiyearslan canım böyle olumsuz düşünerek ameliyata gitme sen güzel düşün herşey olması gerektiği gibi olacak inşallah Rabbime dua et bol bol bebeğini kucağına alıp kokusunu içine çekeceğini düşünn 🥰😍
myangelson Asiyearslan ölüm her an olabilir böyle düşünme hiçbir sıkıntı olmuyor. Ameliyattan çıkınca bundan mi korkmusum dersin. Rabbim bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin bol bol dua et Rabbime sığın🙏🏻 inşirah ferahligi versin rabbim gönlüne 🤲🏻🌸
Arzu_uu Asiyearslan ay Allah korusun canım ıyı düşün iyi olsun stres yapma dua et bol bol Allah’a sığın rabbim sağ Salim bebegını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
bir_pasa_annesi Asiyearslan ay bende öyleyim ya bir oğlum var hep onların yüzüne sanki son kez bakıyormuş gibi oluyorum gidince ölecekmişim gibi 😔
eliz3 bir_pasa_annesi ayy beni anlattın benimde bir kızım var nasıl gidicem doğuma diye düşünüyorum demek yanlız değilmişim herkes aynı şeyi hissediyormuş
Sibelatamangl bir_pasa_annesi bende kendimi böyle hissediyorum benim de bir oğlum var ikinci doğum olacak 3 ekimde 🥹
Deletedmom_110 En çok korkan bendim ama asla korkacak gibi bişey değil hatta çok güzel bir şey hiç korkma panikatagin varsa genel anesteziyle olmanı tavsiye ederim bol bol dua et sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️
Asiyearslan Deletedmom_110 genel dusunyorm ama sezeryanda ölenler oluyormuş kanama vs. Durumlar bende araştırdım çok kötü oldum 😕😕😕
Tugceonur Asiyearslan İtp hastasıyım 2 inci sezaryanimi olucam doğumum çok riskli kanın durdurulama durumu söz konusu buna rağmen korkmuyorum alniniza ne yazildiysa o yani Allah kolay dogum nasip etsin
Gozdetalay Asiyearslan ınanırmısın bende ölürsem dıye korkuyorum bugün rüyamdada cok guzel cennet mı burası dıye bıyer gordum
Gamzer Asiyearslan Korkma korkulacak hiç birşey yok. Ben aşı olurken bile fenalık geçiren bir insanım ama 2 kez sezaryen doğum yaptım. Herşey bir anda olup bitiyor, sadece toparlanma süreci biraz zor. Oda 1 haftaya geçiyor. Sadece bebeğine odaklan hamileliğinin son zamanlarının tadını çıkar. Doğumun uzerinden biraz zaman geçince insan özlüyor hamilelik hallerini 😊
Asiyearslan Gamzer inan psikolojim bozuldu ozlicemi zannetmiyorum , toparlanma süreci onu dusunemyorm bile ameliyatı düşünmekten 😕
Gamzer Asiyearslan Kız ameliyatta hic birşey yok inan bana. Ecel gelince ölüm heryerde bulur bizi. Böyle düşünüp durursan çıkamazsın işin içinden. Hatta doğuma girip çıktıktan sonra “ bunun için mi korkmuşum bu kadar” diyeceksin bak gör😊 Sen ne okudun ki sezaryen de öleceğini düşünecek kadar?
Asiyearslan Gamzer kanama , damara pıhtı atablyomus , yüksek tansiyon olursa doğumdan 1,2 gün sonra ölenler bile oluyormuş anı komplikasyon olursa , bunları okudum . İnsllah senin dediğin gibi olur boşuna korkuyorumdur 😕
Gamzer Asiyearslan Binde bir ihtimaldir bu diye düşünüyorum. Çünkü çevremde bir sürü sezaryen doğum yapan insan var, bende dahil. Hic duymadım kanama durmadığını, pıhtı attığını falan. Ve ben aşırı canı tatlı biriyimdir, parmağim kesilse bir hafta yara bandiyla dolaşırım bak o kadar.😁 Düşünme bu kadar canım benim❤
2baby1moms Ben sana bişi diyim mi hiiiiçç korkulck bişey yok ben açılmam olmadan suyum sızıntı şeklinde geldiği için hemen doğum haneye alındım 14 saat boyunca suni sancı çektim nasıl bir sancı yerinde kıvranıyordum resmen çok kötüydü anne diye ağlıyordum doğumhanede daha suni sancı alalı 5 saat olduğunda hemşirelere yalvardım beni sezeryana alın diye(tam 1 hafta öncesinde de başka bir hastanede doktor direk sezeryana gir dedi çok az sancım çıktı diye yok dedim ağladım ben sezeryan olamam eşimde direk sezeryanı kabul etmedi ve devlette doğum olması mantıklı sonuna kadar deniyolar normali bu yüzden devlette doğumu seçtik) beni sezeryana almadılar 1 cm tek açılmam var bu arada 48 saat sancı çekersen ve doğum gerçekleşmez ise o şekilde anca sezeryan olabilir dediler verhasıl 13. Saatte hemşire geldi rahat dur yerinde nst anlaşılır çıksın doktor gelicek dedi tamam dedi ama bir terslik olduğunu anlamıştım kızımın kalbi suni sancıyla dayanamıyodu 50 de 160 lare çıkıyodu kalp ritmi doktor geldi yarım saat sonra ve nst ti gördüğü an acil sezeryan dedi korktum yüzüm buz kesti ama bir rahatlama da geldi suni sancıyı kestiler ameliyathaneye girdim giydirdiler hemen bir kaç doktor vardı biri yanı başımda idi beni belden aşağıa uyulturdular taamen uyanıktım hatta beni kestiğinizi görürsem atlarım dedim sedyeden güldüler haklısın bizde öyle yapardık heralde hiç bişey hissetmedim belime yapılan iğne açıtmadı yanı başımdaki doktorla sohbet ettim biraz saçma konuşmuş olsam bile rahatlattı tabi saatlerce uyumadım ve ilk kez ameliyat masasına yatıyorum sonrasında da hiçbir komplikasyon fln gelişmedi şükür kızımı çıkardıkları an gördüm gösterip hemen götürdüler eşimin yanına giydirmeleri için çok 3 sat fln kum torbası ve sonda yüzünden kalkamıypsun zaten ağrı kesici vuruyorlar 3 gün boyunca her gün ağrım olmadı bu yüzden şükür aynı günde yürüyüş yapabildik tek başıma şükür kendine inan dirayetli ol korkma hiç bebeğin için güçlü ol sonrası kolay ztn 1 hafta pansuman yapıyorsun eve gidince başkada bişi yok
Asiyearslan 2baby1moms bende özelde sezeryan olcam insllah sağ salim atlatrm , bazı kötü doğum hikayeleri olunca insan etkileniyor ister istemez 😕
Asiyearslan Gamzer bazı kötü doğum hikayeleri okuyunca görünce insan etkileniyor , benmde canm çok tatlıdır yaa keşke öyle olmasada cesaretli olsak ama nerdeeee
AslanBebeginAnnesi Asiyearslan Kendine sürekli dünyanın en tatlı bebeğini dünyaya getireceğini ve onun bu hayatta en çok ihtiyaç duyduğu insanın sen olduğunu hatırlat😇 Bu yüzden daima güçlü ve cesur olmalısın 💜