cahillesohbetikestim Damlacaa 4 müslin 4 penye 2 tane de kalın battaniye al kuzum seninki de kış bebeği olacak çok lazım oluyor. 🥰 sayıları azaltadabilirsin
Nur123aa Damlacaa canım bende iki kalın kışlık battaniye bir nohut battaniye iki tane penye battaniye 5 tane müslin almıştım şimdi kışlık battaniyeleri çıkardım
Damlacaa Deletedmom_110 bende dört tane müslin aldım kundak için , yeterli olur sanırım. Müslin kundak boyunu aldım diğerlerinden aldın mı canım ufak olanlardan sence gerekli mi ya da kullanılıyor mu ?
Damlacaa Ahsenmom Nohut battaniye almadım aslında almayida düşünmedim kullanması kullanışlı mi sizce ?
Damlacaa Nur123aa Canım nohut battaniye almam diye düşünüyodum ama çoğu kişi alıyormuş, kullanışlı mi kullanimi yenidoğanda. Kullanışsız geldiğinden yeltenmedim ama henüz dogurmadigimdan bilemiyorumda 🤷🏻♀️
tontonhanim Damlacaa sadece şuan için 1 penye 1 nohut battaniye aldım az önce kuzenim de güzel bir tane triko almış annemde 2 tane örmüştu yorganda var bilemedim peluş kalın battaniyeye gerek var mı belki penyeden bir adet daha alırım yedek olsun diye birde kış bebeği diye muslin henüz hiç almadım 😀
Damlacaa tontonhanim kuzum bende müslin aldım ama zaten aşırı ince olduklarindan ısı sağlayacağını sanmıyorum ben kollarına kundak yapmak amacıyla aldım müsline sararsam ekstra zaten kalın orterim bence. Kundak yapmayı düşünüyosan en rahat onunla olur
Bayancorek Damlacaa 7 müslin örtü 1 penye 1 triko 1 nohut 2 kalın(1 i benim bebeklik battaniyem) 1 de puffy battaniye aldım. 24 günlüğüz kalınlar hariç hepsini de kullanıyorum şuan.
Damlacaa Bayancorek puffy battaniye kendim ördüm 🤭 Ama sanki kullanmayacakmışızda süs niyetine gibi geliyo çok yumos yumos olduğundan dağılır hemen falan gibi
Beyzanurekici Damlacaa bir tanede pazen tarzı ne müslin kadar ince nede kalın bi tane alın her mevsim kullanılıyor
Nazendehanim Damlacaa bir kışlık örgü battaniye, 1 tane pazen, 3-4 tane muslin ve belki bitane penye battaniye alırım . Kış bebeği olacak benim Aralık sonu
Deletedmom987 Valla benim annem yaptı hepsini o yuzden çok var. 2 tane ince Müslin, 1 penye, 2 pazen, 1 waffle battaniye, 1 el örgüsü, 1 tane de nohut var. 1 tane de pelus alacağım
Minigim38 Damlacaa 1 tane kalın battaniye peluş gibi 2 tane nohut battaniye 2 tane penye battaniye aldım Birde 10 lu setin içinde çıkan battaniye var 2 tane kundak yapmak için müslin aldım belki lazım olur
Muhammedinannesi2424 2 tane kalin 2 tane nohut 4 tane muslin 2 tanede penye battaniye var yetmezse abilerininde var battaniyeleri onları da çıkarırım.
Ahsenmom Damlacaa Henüz doğum yapmadım 39dayım. Ama bence alınmalı müslin battanieler ince kalinlar çok kalın kalıyor. Dışarı vs çıkarken en güzeli nohut battaniyeye sarmak olur diye düşünüyorum
tontonhanim Damlacaa belki 2 tane kundak için alırım 🥰 lazım olabilir bulunsun evde zarari olmaz heralde