Merveofs AhseninAnnesii oyy o tiksinmeler çok kötüü adı bile geçince bitiriyor insanı 🤦🏻♀️ Ben de tatlı kelimesini duymaya bile tahammül edemiyordum neyseki 5-6.ayda düzelmisti
mavipapatyaa Merveofs ayy benmki makarna yer bende salcali sewerim ama esim yok ya kremali feslegenli falan yer degisik tatlar yap belki doyar kiz farkli yemegin yaninda 😂😂
Xaliq mavipapatyaa merhaba ablacım bir soru sorsam cevap verirmisin?ben 12 +6 dayım ne zaman 3 aylık olcak bebeyim bilyorsan soylə
mavipapatyaa AhseninAnnesii ahh Mısır ekmegi yanina yogurt çorbası kaynanama yaptırıyorum bayılırım 😂
mavipapatyaa Xaliq post aç orda sor bilen varsa cevaplar. Alakasiz postlarin altina yorum yazarsan kimse cevap vermez. Baktım girip herkesin yorumun altına yazmışsın alakasız yerlerde. Açsana bi post