Asen canım 26 aralıkta spinal sezeryan oldum. Ne baş ağrısı ne de omuz sırt ağrısı yaşadım. Sanırım biraz anestezi uzmanı biraz da bünyeyle alakalı. Normalde günde 1 litre su anca içerim. Doğumdan beri istemsizce litre litre su içiyorum. ilk 2 gün dikiş ağrılarım çok oldu ama onlar da geçti şimdi.