Günaydın . Sabah 7 de doktorumla konuştum 3 gündür su gibi akıntım var dedim :/ oda hemen hastaneye gelmemi söyledi. Ben normal akıntı sanıyorum ama doktoru suyum gelmiş olabilir dedi. Zaten erken doğum riskim var Allahım içim daralıyor . Hazırlanıp çıkıyorum inşlah kötü şeyler olmaz. Bu haftalarda suyu gelen oldumu? Bebek yaşarmı acaba