Haticelisa
Haticelisa kuzenim ankara hacettepede oldu 3 bin tl ödedi ama sonra geri verdiler parasını estetiğe değil sağlığa girdiği için 1,5 kg yağ çıkarsa göğsün tanesinden geri ödüyolar memnun ağrısı sızısı kalmadı bir yıl olcak . Bende refakatçı kalmıştım yanında çok zor bir süreç olur diyordum ama beklediğim gibi zor değildi bir gün kaldı hastanede yalnızca ve kendine geldi hemen . Kendi Çok memnun çok biyüktü şimdi hiç kalmadı memesi o öyle istedi çünkü bence sadece dikişlerini çok kötü atmışlar sorun etmiceklr için ideal bence özeller çok pahalı gözükmeyen yer sonuçta . Ben sorun ederdim orası ayrı dikişler daha estetik olması için özeli tercih ederim. Kişiye bağlı yani