Herkese teşekkür ederim doktorum da yaptır yada yaptırma diyemem senin kararin dedi pazartesi ense kalınlığına bakılacakmis ondan sonra bi karara variriz eşimle diye konuşup üstünde cokda durmadik simdilik bebeğimiz iyi görünüyor Rabbim tüm yavruları saglikla kavuştursun ailelerine