Kalbim-22 ben ne tarama testlerini, ne şeker yüklemesi, nede detaylı hiçbirine katılmadm katılmayacağım da 🙃ciddi bir sıkıntı varsa doktor zaten ultrasyonda farkeder syler , öyle düşünüyorm yani 9 ayımı olumsuz bişeyle de geçirmek istemem. Ne gelirse de başım üstüne 🙂 Allah sağlıklı bir şeklde kucağımıza versin inşallah 🐣