Bence bir gebelik var ama sağlıklı olup olmadığını kan testinde anlarsınız fazla ertelemeden doktora gidin sağlıklıysa zaten hayırlı olsun ama bazen dış gebelik kimyasal gebelik falan olabiliyor en azından öyle bir şey varsa doktor kontrolünde olursunuz