Saribezlikadin süt parası her şehirde 3 ay doğumdan önce, 3 ay doğumdan sonra olacak şekilde yatmıyor. Kocaeli’de de sizin dediğiniz şekilde oluyor ama bir çok şehirde tıpkı doğum parası gibi tek seferlik alınıyor. Birçok kişi yanlış anlayacak şimdi eksik aldı sanacak ama o her şehir için geçerli değil 😂 ücret aynı ama sadece biz bölünmüş bir şekilde alıyoruz, onlar toplu ☺️