1ciftyesilgoz çok geçmiş olsun . Ben ilk dış gebeliğimde doktor kimyasal dedi ve eve gönderdi . Bi kaç hafta sonra ağır kanama ve kaşık ağrısı ile gittim ve hayati riskim olduğunu söylediler . Meğer dış gebelikmiş ve tüpüm patlamış . İç kanama başlamış vs vs … sağ tüpümü kaybettim. Sonrasında tekrar yaşadım . Ve bu sefer erken tespit edildiği için dediğiniz kemoterapide kullanılan ilaçlı iğneden oldum ve sanırım 2. Dozda düştü parçalandı yavrumun kesesi . Elime bile geldi . Aşırı sert ve şeffaf tabakaydı. Sonrasında tek tüple 2 evladım oldu çok şükür 🙏🏼
Bu arada 2 kere dış gebelik geçirdim dedim ya, ikisinde de beta hcg 2 günde 2 kattan fazla arttı. Çok ilginç bi durum