handeozt8 Saat başı mutlaka besleyin anne sütü veya mama fark etmez gece de en geç iki saatte bir. Benim ilk çocuğumda uzayan sarılık oldu alt grup kan uyuşmazlığı var bizde doktor ikinci çocuğunuzda da olur dedi gerçekten ikincisinde de oldu üstelik hastaneden kilo alarak çıktık yani beslenmesi de iyiydi ama doktor gece iki saat gündüz de saatte bir mutlaka emzir dedi kızımda 3 ay sürdü oğlum daha 18 günlük bakalım o ne kadar sürecek