Zuzuu86 inankiinsan merhabalar arkadaşım bugün randevum vardı Rıdvan beye yazarmısın demıstın sımdı çıktım ☺️ Çok memnun kaldım konuşup sohbet ederek sürdü muayene süresi çok güzel resimler cektı yarım saat ınceledı herseyıne baktı tavsiye ediyorum 👍🏻👍🏻☺️
Zuzuu86 Yani çok güzelmıs ya ben ilk defa girdim yanı her organının gelısımıne göre bıle hafta söylüyo mesela dıyokı kordon bağına göre 21+5 ayak kemıklerıne göre 21+4 gibi çok güzel inceledi herseyı
inankiinsan Zuzuu86 çok sevindim adınıza Rabbim hayırlısıyla kavuştursun. Bende pazartesine gününe randevu aldım. Aksilik olmazsa pazartesine gideceğim. Çok sağ olun. 🌸💜
Zuzuu86 inankiinsan amin amin inşallah 🙏🏻🥰 hadi inşallah sende memnun kalıp hayırlı güzel haberlerını alırsın evladının gülerek çıkarsın 🥰🌸
Zuzuu86 Damlamsu yanı radyoloji de oluyomus çok araştırdım ben yakı cihazlar felan aynı yarım saat muayene ettı her yerıne en ince ayrıntısına kadar baktı herseyı detaylı ölçtü biçti dedıgım gibi 4 tane de a4 büyüklüğünde resımlerını verdi 🥰 gayet memnun kaldım
Rumuz123456 Damlamsu evet benimki de özellikle sordu kime nereye gidiceksin diye ama yine siz bilirsiniz tabi
Damlamsu Zuzuu86 bide her hastanede perinotolog bulmak zor bilmiyorum ben de napıcam bi tane radyolog buldum kabul etmedi
Nazife03 inankiinsan Bakırköy perinatoloji Doktoru Dr Mahmut Güngör e gittim bn memnun kaldım 750tl şuan ücreti
inankiinsan Birazxhayaici bilgim yok ancak internette iletişim bilgisi vardı oraya sorarsanız sizi bilgilendirirler. 🌸