Bende yakın zamanda başladım cok fazla ağrım oldu kasıklarımda belimde vs. Dr gittiğimizde düşük riskim oluşmuştu dr verdi ve hap olarak içiyorum çok şükür ben öyle baş dönmesi veya kusma gibi etkileri oluyomuş ama bende öyle bişey olmadı biraz uyku yapıyo okadar. İnsandan insana değişiyo canım. Banada 3 tane iğne vermişti 3 gün arayla vuruldum. Bitti o şükür.. 🌸