Meys Buseka her gün gobekten yapıyorum ilk başlarda morarma vardı iğneyi ince aldık ozman morarma kesildi
Helinozan Qnl kalcadan yapıyorm igneyi ama cok ağrıyor 1 haftadir ustene oturamıyorum o derece bide saglik ocaginda yapıyorm
Deletedmom_8 Helinozan iki türlüde kullanılıyormuş. Bende başta öyle sanmıştım çünkü doktorum fitil olarak kullan demişti. Eczacı içilecek yazmış üstüne. 1 haftadır falan fitil şeklinde kullanıyorum. Yan etkisi olmadı. Ama içince yan etkileri varmıs. Bayağı kişi öyle demişti. Yazıyorda zaten ilacın yan etkilerinde
mayra Bende fitil olarak kullanıyorum 6.haftadan beri sabah aksam, haftada 1 defa iğne yaptırıyorum, 22 hafta 3 günlüğüz bugün
Zeyrista Helinozan doğrudur rahatsız olursanız yan etkilerinden bir daha ki kontrolünüzde doktorunuza söyleyin fitil olarak kullanmanızı önerir belki. Bir de ben ilk süreci yatarak geçirdim hep ayaklarımın altında hep yükselti vardı şuan sadece rahim kasılmalarım var onun için ikinci kutu progestan kullanıyorum uzanmak iyi geldi bana sizin de aklınızda bulunsun bol bol dinlenin sağlıkla gelsin miniğiniz 🥰😊
QUEEN088 Helinozan Hapda fitilde kullandım.20 haftadan sonra hapa devam etmedim.Hap da insan çok halsiz oluyo
SemaArin Helinozan 3 HAFTALIKKEN BAŞLADIM 12.HAFTAYA KADAR HEM İĞNESİNİ HEM SABAH AKŞAM FİTİLİNİ KULLANDIM
Melisasak145 Helinozan bende kullanıyorum 2 haftadır kesede kanama olduğu için sersemlestiriyor uykumu getiriyor ilaç sonra geçiyor sırt bel agrisiyla kalkıyorum sabah 11+2 haftalığız daha