Naime bende dün gittiğimde bi sorun yok suan bebek ters durduğu icin rahatsız hissedebilirsin sadece dedi bende zaten vajinamda hissediyorum ayaklarını vuruyor heralde dedim olabilir dedi döndüğü zaman rahat edersin dedi Allah korusun inşaAllah erken doğum filan değildir