baby3_ ben bilgisayar başı çalışan biriyim klavye büyük harf kısmına dikkat etmeden yazdım ayrıca kişi yazımımdan rahatsız ise kendi yazabilir keşke her olaya duyar kasmasak herkesin ağzı dili var çok önemli bu konu evet unuttum gitti süreçleri değerleri kimyasal mı boş mu dış mı değerim normal mi anormal mi öğrenmeye çalışıyorum çoğu kişi her gün 2 kat artmalı deyince ona göre hesap yaptım çıkan sonuca göre de düşük buldum olumsuz bi yorum yok burda herkes iyi ya da kötü derdine derman bulmaya çalışıyor yukarıda kastığınız duyarı herkese kasabilseniz keşke.