kardelenertis Hanımlar cuma günü 24,09 çıkan kan değerim dün akşam 226,92 çıktı. Sonuç nasıl yorumlar mısınız?
hemsiree kardelenertis gayet iyi yükselmiş. 2 günde bir en az 2 katına çıkması bekleniyor sizinki de çıkmış işte
baby3_ kardelenertis gayet güzel ama günaşırı vermeniz gerekir böyle ara vermek doğru değil biliyprım
kardelenertis kubraselcuk valla unutmuşum gebelik olaylarını 7 sene oldu 😂 allah sağlıkla kavuştursun her anneyi bebeğine☺️
kardelenertis baby3_ normal de verecektim ama denk düşemedim hastaneyle. Şimdi başka hastaneye gidip kayıt açtıracağım gebelik takip için
baby3_ kardelenertis sizin son adet tarihi bilemiyorum geç döllenme de olabiliyor . Ama 1500 üstü alttan genelde kese görülür. O da ortalama 1 hafta gecikmeye tekabül eder
kardelenertis aybarsaybuke ağustos 9 ilk regli tarihim ama tatile gideceğim için ilaç alıdım reglim kesilsin diye. sonra 19/20/21 ağustosta tekrar regli oldum. hangisi baz alınır bilmiyorum
aybarsaybuke kardelenertis 2 günde 2 katına cıkıyor hesap ederseniz ona göre anlarsınız sağlıklı artıp atmadıgını