Tostosunannesi Banada 12. Haftamda kesin erkek diyip 14. Haftamda kız demişlerdi yani 2 haftada bile hersey degisiyo suan 24. Haftafayiz prensesimizi bekliyoruz sabirsizlikla👼 Hayırlısıyla sağ salim kucagimiza aliriz insallah 😍
Naz1234 Cantanem44 bizede 12. Haftada söylemişti doktorum erkek olduğunu :) eğer doktoruhuza güveniyorsanı doğrudur tespiti ama çelişkili söylemiş sanırım benim doktorum net söylemişti
Figennn Sedaahmet Sor canim cok insan sormus bende burdan gordumdu genelde tahminleri tutuyo sanirim instagram ismi: birgebeningunlugu
Cantanem44 Bende çok merak ediyorum bir kızım var ikincisi de sağlıklı olsun da hiç önemli değil 6.gebeliğim 4 düşüğüm var o yüzden önce sağlık😊🙏🏼Tabi herkes gibi bende bir kızım var bir de oğlum olsun isterim
Eceguclu35 Cantanem44 bizede 12.haftada erkeğe benziyo demişti 4.ayda kız gibi dedi detaylı ultrason da kız olduğu kesinleşti 😊 daha erken olabilir yani canım değişebilir
worin Canim ben de 11 de ögrendim. Erkekler erken gösteriyormus. Bir dahaki gidisinde cikolata ye 15 dk öncesinde cok hareket eder doktor kesin görür:)) Saglikla gelsin:)
Senemseninle Deryaq valla doktor bize de bi çıkıntı gösterdi 15 hftlkken ama emin olamiyorum değişen oluyormuş çok 🙂
NesrinGOk Bizde 12+2 deyiz ikili tarama için gittik cinsiyetini sorduğumuzda % 70 erkek dedi 16. Hafta da % 100 belli olur dedi 😊 Hayırlısı olur inş 🙏🙏
Mavisanneeee 12 haftamız bitti geçen hafta doktorum erkeğe benziyor dedi ikili testi yaptırdım bu hafta tekrar kontrolüm var. Sanırım daha net görebiliriz bu hafta 😊
Cantanem44 Bugün sonucu aldım normal sorun yok dedi ikili taramanın kızlar 12.haftadayım aynı olanların kasık ağrısı oluyor mu???
Mori Cantanem44 canım birkaç gün önceye kadar sancı şeklinde ağrılarım oluyordu. İki gündür çok küçük sızı şeklinde ağrılarım oluyor onun dışında daha büyük ağrılarım bitti diyebilirim. 12+1 haftalığız 💙☺️
Mavisanneeee Cantanem44 evet oluyor doktorum magnezyum eksikliğinden olur dedi magnezyum verdi suda eritiyorum her gün ağrılarım kesildi 😊