Cantanem44 Kızlar Çarşamba ikili tarama testi için gittim ve cinsiyetini sorduğumda göbek kordonu değilse erkek dedi bu haftada cinsiyeti hemen söylemesi çok şaşırttı sizler ne yaptınız öğrenebildiniz mi😁😁😁
Laurenkiz Cantanem44 selamlar, ben 11.haftada öğrendim erkek olduğunu, daha detaylıya girmemiştik bile, 35 deyiz şuan ve değişmedi :) Belli olmuyor tabi ama, hayırlı olsun şimdiden
Toffy1907 Cantanem44 banada 11.haftamda erkek dedi pipi gibi bişi görünüyordu ama bazen kızların kilitoriside şiş olup böyle görünebiliyor ilerleyen haftalarda bidaha bakalım dedi.şimdi çok merak ediyorum daha iki hafta var kontrole
Figennn Cantanem44 Biz 19+2 olduk hala bilmiyoruz, haftaya kismetse detaylida insallah ogrenicez. Instagramda bir bayan var tahminde bulunuyo dayanamayip ben ona sormustum erkek dedi bakalim tahmini tutucak mi ☺️
Cantanem44 Laurenkiz teşekkür ederim canım cevabın için 12 de belli olmaz çok erken demesini beklerken erkek deyince çok şaşırdım😁
Toffy1907 Cantanem44 yaptırdım ikilide söyledi zaten kuzum ama net bişey demediği için muallakta kaldım
Cantanem44 Toffy1907 ikili tarama testi çok kısa sürdü 1 dk yani yattığımla kalktığım bir oldu 3 şeye baktı o normal mi ben ayrıntılı bakacak sanmıştım
Toffy1907 Cantanem44 ayrıntılı ultrason ilerleyen haftalarda onda uzun sürüyor.benimde üç beş dk sürdü senin doktor baya hızlıymış ☺️Ense kalınlığı burun kemiği bide baş popo mesafesine baktı benim doktorda ikilide bunlar yapılıyor sonrasında da kan veriyorsun zaten
Pinkyy Cantanem44 canım bende ikili tarama testine gittiğimde 12.haftada öğrendim,tek yumurta ikizi ikiside erkek 😍😍💙💙
Senemseninle Deryaq valla doktor bize de bi çıkıntı gösterdi 15 hftlkken ama emin olamiyorum değişen oluyormuş çok 🙂
Deryaq Cantanem44 hayırlı olsun bacak arasında ki çıkıntıyı gördüysen erkektir birde ben göbek şekline çok inanamıyorum erkek bebeklerde bariz değişik bir sivrilik var kız bebeklerinde çok yayvan
Elifaaksoyy Cantanem44 evet 2li taramamda doktor erkek demişti 3 hafta sonra doktora gittiğimde bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim o haftalarda yanılma payı fazlasıyla çok oluyor😊