PapatiA Ebruka02 benım de normal olarak 2ekım dedi ama sen normal doğum yaıabılırsın yapamazsın gıbı bırsey demedı ondan sordum
Zelihaemir Minikfasulyeee çok güzel bir isim benimde aklımdaydı ama biz sonradan güneşten Meyra ya döndük 😇😍
gulin-35 Minikfasulyeee yegenımın kızının adı cok naıf dusuncelı merhametlı ve dunyanın en uslu cocugu cokta zekı buyuk ınsana anlatır gıbı anlat dınler ve yorum yapar
HanifeAhmet Minikfasulyeee eşim kabul etseydi bende Sare Güneş koymayı çok istedim ama en son Aden de karar verdik ikinci kızım olursa inşallah o zaman koyacağım ama bir içimde kalmadı değil 😀
qnsmLk Kızımın adı Güneş Lina şuan ikinci kızıma hamileyim nasipse onun adınıda Dolunay koymayı düşünüyorum 😊