Minikfasulyeee Kızımıza nasipse Güneş ismini koymak istiyoruz özellikle eşim çok istiyor sizce nasıl önerisini olan var mı?
Yarenkara Yaaa bende eğer alla nasip ederse kızım olursa güneş koyucam kesin kararım 🥰 8+5 deyim şuan Uğur getirsin diye güneşli bir tulum aldım kız hissediyorum 😍🥰🥹
1erkekkannesiiii Minikfasulyeee kızım olsa güneş koyacaktım ismi hazırdı ama erkekmiş 😂 cok güzel bir isim adıyla yaşasın herkese güneş olsun 💜
Ebruka02 1erkekkannesiiii biz daha cinsiyetini öğrenmeden güneş e karar vermiştik erkek de olsa koyacaktık zaten Unisex bir isim, ama herkes cesaret edemiyor 😕
PapatiA Ebruka02 benım de normal olarak 2ekım dedi ama sen normal doğum yaıabılırsın yapamazsın gıbı bırsey demedı ondan sordum