Gunesesila Kizlar çatı muayenesi oldum kasiklarim o günden beri ara ara ağrıyor ama başka bir belirti yok benimle aynı durumda olanlar var mı dertleşelim
Gulcinn20 Gunesesila aynı durumdayım canım 39+6 birşey yok yarın kontrole gidicem perşembe doğum için yatış verilecek sanırım
erz89_yk Çatı muayenesi olmadım bakmadı bana ancak suyun gelirse kanaman sancın olursa gelirsin o zaman alttan bakıyoruz dedi son şafak 3 ama hayla sanki bişey yok 1 gün sonra doktor gitcem kontrol bakalım ne diyecek
Zuhalsebu 39+5 bugün kontrolde hiç açılman yok ben parmağımla açtım 1 cm dedi kanlı pıhtı attı ve lekelenmem oldu inşallah tetikler doğum başlar hafta sıkıntı değil de bebek 4 kiloyu geçecek bu gidişle ondan korkuyorum…
Cananyildiz Zuhalsebu afedersiniz cinsel iliski yaşıyor musunuz dogumu başlattığı söyleniyor bu yüzden merak ettim. Bende 3i haftalgm benm bebegimde biraz önden gidiyor bende 4u gececek diye korkuyorum
Gunesesila Gulcinn20 benim gittiğim hastanede 41 e kadar bekliyorlar canım kasılmalar başladı gibi 8 9 dk da bir karnım taş gibi oluyor kasıklarıma ağrı giriyor ama suyum gelmeden gitmek istemiyorum kızımda gittim iki gün hastanede yattım çünkü
ggc94 Gulcinn20 bana da perşembe suni sancı dedi. Bir kaç gündür hareketlerinde azalma hissediyorum korkmuyor değilim
cadimm 39+5 pazartesi doktora gittim alttan muayene etti hala yola girmemiş kafasını hoplatamıyorum dedi perşöebe gel son duruma bakalım dedi bu gidişte sezeryan olacak gibi oysa gönlümden hep normal geçti şu 2 gündür yürüyüş squat yapıp duruyorum Tetikler diye ama yok yok kızımız nazlı çıktı var mı tavsiyeniz?
NazliKarapinar Bende 40 haftalik oldum bugun. Arada adet sancisi gibi agrilarim oluyo bi kac dakika. Sonra saatlerce hicbise hissetmiyorum. Anlayamadim bir turlu🤷🏽♀️ Cati muayenesi oldum bende, lekelenmelerim oldu. Oylece bekliyorum hala gelesi yok 😕
Gunesesila NazliKarapinar canım bende 39+6 oldum yaklaşık 3 sattir düzenli kasılma oluyor ama ilk kızımdan bildigim için hastaneye suyum geldikten sonra gitmeyi düşünüyorum kasılma sayardan sürekli takip ediyorum
Zuhalsebu Cananyildiz evet yani hiç riskimiz olmadı hiç bırakmadık aktif bi şekilde devam ettik bu haftada da hala bi rahatsızlık da duymadığım için devam ediyoruz, üstüne spor yürüyüş merdiven squat hurma aklınıza gelebilecek her şeyi deniyorum ama yok🥲
Cananyildiz Zuhalsebu bazen ne yapsan olmuyor kimisinin iliskiden sonra sancısı vs geliyormus ondan dolayı sordum benimde 38 bitecek dediklerinizi bende deniyorum 😂
Zuhalsebu Cananyildiz sancım pazardan pazara oldu şimdi o bile yok 🥲 40 41 sıkıntı değil gidelim de kilosu 4ü geçiyor 🙄
Cananyildiz Zuhalsebu ayni durumdayiz bende öyleyim kilosu gececek normal doğum istiyorum yarin randevum var bakalim ne diyecekler.
Zuhalsebu Cananyildiz inşallah güzel haberler alırsın benim son kontrolden sonra epey canım sıkılmıştı🥺