Zcicek karnınız acıkınca bişey yemez bir süre aç kalırsanız evet dediğiniz doğru. Ama kilo almazsak bebekte aç kalıp beslenemiyor düşüncesi yanlış. Bu düşünce bizim toplumda çok yaygın maalesef. Hangimiz 9 ay boyunca süper sağlıklı besleniyor ki ? Bence hiç birimiz. Hepimizin ara ara kaçamakları oluyor. Bende 30 hafta içinde bazı zamanlar sağlıksız şeyler tükettim. Hep sağlıklı yemedim. Ama Önemli olan çok fazla abartmadan tüketmek. Elimden geldiğince güzel beslenip paketli gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum. Arada kaçamaklar normal