ebrarmom08 evet düşük yaptım 7 gün kanamam oldu ilki çok yoğundu doktora gittim hiç bişey kalmamış tertemiz dedi normal devam edebilirsin dedi tam 7 gün sonrası eşimle bir kez korunmasız ilişkimiz oldu hocaya gittim ama korunmasız ilişkiden bahsetmedim muayene olmak istemediğim için beta kalmamıştır dedi dedim bakılmasını istiyorum oda baltı 6,69 çıktı gitmedim daha 2 gün sonra tekrarlıcam eğer artarsa hamileyim değilsemde regli olmam için ilaç vericem dedi gider ilaç başlarım benimde 1 ay oldu çünkü düşük yapalı…