beyzamci canım aslında çok önemli kanda hemen düşmüyor beta,bana ne zman sıfırlanrsa o zman adet olursun ondan sonra bebek dusunebilirsin demişti.esim laborant biz sürekli baktık ve zor düştü,test yapıyordum ben evde pozitif çıkıyordu çünkü beta sıfırlanmamıştı