Nare09 ben önceden reflü gastriti olan biriyim. Midem hep yandı 16 haftalığız şuan. Dayanılmaz duruma gelip doktorumu aradım, daha önce de aldığım mide koruyucum (lansor) günde bir alabilirsin dedi. Haftada bir almaya başladım çok şükür.
Tavsiyem; galeta, etimek tüketin. Az az ve sık sık yiyin mide doku olmamalı. Baharatlı gazlı şeyler yemeyin. Laktozsuz süt ve yoğurt tüketin. Gaviscon eczaneden alabilirsiniz reçetesiz hiçbir sorun yok içmende 🙏 Allah yardımcın olsun ve hepimizin de 😔